Pages

Followers

Sample text

Ya Allah hambamu ni terlalu banyak kekurangan dalam melalui hidup yg penuh dgn dugaan dan cabaran....kadangkala diri ini susah untuk di atur.aku cuba untuk melawan dr pelabagai hasutan dan godaan syaiton....namun semua gagal..aku terus cuai dlm membetuk imam dan takwa pada diriku..sehingga hari ini...diriku dipenuhi dengan bayang2 syaiton.seola2 diri ini ada makluk yg berselindung.mempengaruhi hawa nafsu dan diriku... ya Allah.hambamu memohon dan berdoa agar diri ini sentiasa dilindungi dari gangguan tersebut...

Saturday, September 24, 2011

hidup ku....10.1.2010

hari ini penuh dengan tekanan ..aku x tahu nak bawa diri ke-mana dan hala tuju ku terlalu kaku...tiba2 je terima panggilan dari mak kat kampung yg ayah aku masuk hospital akibat stroke...aku tergamam dan x terkata2 apa.....aku tak tahu nak kemana lg selain cuma mampu berdoa agar ayah aku cepat sihat...ini memang menguji keimaman ku untuk terus kuat....siang malam aku memikirkan benda yg terlalu berat aku tanggung......aku x mampu nak berbuat apa2 kerana ayah aku jauh dari diriku....aku cuba utk mendekatinya namun itu cuma angan2...diri ku yg x tenang terabai pelajar ku...semua kelas aku tak masuk ...berat sungguh dugaan-Mu Ya-Allah masa tu,,,,,

No comments: